Add to compare

10 exercitii de slabit eficiente

Exercitiile fizice sunt foarte importante atunci cand dorim sa slabim. In ciuda a tot ceea ce spun „specialistii” de pe Internet, sau cei care vand tot felul de pastile de slabit si asa-zise miracole care te pot ajuta sa slabesti fara efort, tineti cont de faptul ca o slabire sanatoasa si eficienta, are in formula sa si exercitiile fizice.

In functie de starea de sanatate, varsta si alte variabile de acest gen, vom alege diferite tipuri de exercitii fizice si vom lucra la o intensitate diferita. Cel mai important de notat este faptul ca prin exercitiile fizice nu cautam sa ne chinuim ci din contra, incercam sa le transormam in ceva ce ne va face placere.

Antrenamente Cardio

Incalzire

  • Alergi pe loc timp de 60 de secunde
  • sarituri pe loc timp de 30 de secunde
  • repeta de 3 ori

Intinderi

  • Te intinzi inainte pana cand mainile tale ating pamantul, in timp ce iti tii genunchii drepti, dar nu incordati. Faci acest lucru timp de 15 secunde.
  • Faci o miscare de intindere spre stanga si iti intinzi picioarele timp de 15 secunde. Repeta pentru partea dreapta timp de alte 15 secunde.
  • Intinde-ti picioarele pe o lungime putin mai mare decat latimea umerilor si atingi pamantul cu mainile timp de 15 secunde. Te ridici inapoi incet.

Circuit HITT cu o atentie speciala asupra exercitiilor pentru talie

Fa fiecare exercitiu timp de 2 minute. Fa o pauza de 30 de secunde intre exercitii. Incearca sa te odihnesti cat se poate de putin intre exercitii in timpul acestui circuit.

Genoflexiuni

Departeaza-ti picioarele si muta-ti greutatea in mod echilibrat pe ambele picioare, indoi genunchii si te lasi in jos. Trebuie sa iti pastrezi spatele drept, capul sus si mainile in fata ta. Asigura-te ca muschii de pe trunchi sunt incordati. Ridica-te si apoi repeta.

Genoflexiuni in lateral

Stai cu picioarele departate si te apleci dintr-o parte in alta. Piciorul cu care lucrezi trebuie coborat cu 90 de grade in timp ce tii spatele drept. Tine-ti trunchiul incordat. Repeta pe partea cealalta.

Plank

Plaseaza-ti mainile direct sub umeri usor mai departate decat umerii. Pune-ti picioarele pe podea si incordeaza-ti trunchiul pentru a te stabiliza. Mentine aceasta pozitie cat de mult poti, facand pauze mici daca este nevoie.

Genoflexiuni cu sarituri

Indeparteaza-ti picioarele si distribuie-ti greutatea in mod egal asupra picioarelor, indoaie-ti genunchii si fa o genoflexiune. Ar trebui sa iti tii spatele drept, capul sus si mainile in fata. Odata ce ai facut genoflexiunea complet, sari in sus, aterizezi pe picioare si repeti exercitiul din nou. Asigura-te ca muschii trunchiului sunt incordati in tot acest timp.

exercitii fizice pentru slabire

Intinderi

Stai cu picioarele putin departate si une-ti mainile pe coapse. Intinde-te in fata cu un picior pana cand acesta face un unghi de 90 de grade, cu genunchiul direct deasupra gleznei. Nu lasa genunchiul sa ajunga mai departe decat piciorul. Revin-o in pozitia initiala si repeta exercitiul cu celalalt picior.

Cataratori pe munte

Incepe dintr-o pozitie de flotari si intinde-ti genunchii spre barbie, cate unul pe rand. Tine-ti muschii trunchiului cu adevarat incordati, misca-te repede si tine drepte coapsele si corpul.

Ridicari laterale

Stai drept in spatele unui scaun ( daca ai nevoie de ajutor pentru a sta drept. Daca nu folosesti un scaun, antrenamentul pentru trunchi este si mai intens) si tine spatele cu ambele maini. Fara sa faci prea multe miscari ale corpului, ridica un picior in lateral. Coboara-l si ridica-l in lateral.

Genoflexiuni sumo

Acest exercitiu este cel mai bine efectuat cu niste gantere. Plaseaza-ti picioarele mai departate decat umerii si distribuie-ti greutatea in mod egal pe picioare, indoi genunchii si te lasi in jos. Lasa greutatile in jos spre podea, intre picioarele tale. Ar trebui sa iti tii spatele drept, capul sus si mainile in fata ta. Asigura-te ca muschii trunchiului tau sunt incordati. Ridica-te inapoi sus.

Plank

Incheie ciclul de antrenamente cu o alta tura de plank, care este unul dintre cele mai bune exercitii pentru talie. Iar, plaseaza-ti mainile direct sub umeri putin mai departate decat umerii. Apasa cu picioarele in podea si incordeaza-ti trunchiul pentru a te stabiliza. Mentine aceasta pozitie pe cat de mult posibil, facand pauze mici daca e nevoie.

Acest ciclu de antrenamente poate fi repetat pentru a crea o rutina mai lunga de exercitii pentru talie. Ai putea avea nevoie de multe pauze la inceput, dar, cu putina consistenta, o sa iti maresti forta si numarul de repetitii. Tine minte ca trebuie doar te chinui putin. Totusi, nici un exercitiu nu ar trebui sa fie cu adevarat dureros. Daca oricare dintre aceste exercitii este dureros, e posibil sa il faci incorect sau ar putea sa nu fie pentru tine. Tine minte sa iti asculti corpul si sa nu iti fortezi prea mult limitele. In mod treptat, o sa te imbunatatesti si o sa ajungi sa ai o talie mai mica inainte sa iti dai seama.

We will be happy to hear your thoughts

Leave a reply

Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0