Cura de slabire pentru proaspetele mamici si nu numai

In acest caz sunteti o mamica fericita, insa in urma acestei „situatii” v-ati ales cu o burtica pe cinste, care nu vrea sa se duca. In aceasta cura de slabire ne axam in mod special pe supe de legume, insa este permis si consumul de carne de peste, vita sau pasare, lactate, fructe, oua fierte tari, legume proaspete si anumite grasimi cum ar fi: putin ulei vegetal la salate sau putina margarina.

Prepararea supei:

  • doi ardei grasi
  • condimentele care va plac
  • 2 cepe mari
  • o legătură potrivită de telint
  • o varză
  • 1 kg. rosii sau bulion
  • doi-trei morcovi
  1. Prima zi din cura de slabire: supa, fructe (in afara de banane) – se recomanda in mod special pepenele verde si galben.
  2. A doua zi: supa, legume (mai ales varza si salata); un cartof fiert si un ou.
  3. A treia zi aceleasi alimente ca si in primele zile, cu exceptia cartofului.
  4. A patra zi din cura de slabire: multe lichide- ceai neîndulcit, lapte, apa, supa, 1 ou fiert, 3 banane.
  5. A cincea zi: cel putin o farfurie de supa pe zi, ½ kg de carne slaba, 6-8 pahare suc de rosii sau daca nu 4 rosii intregi.
  6. A sasea zi: carne slaba, supa, salata de fructe, verdeturi, legume .
  7. A saptea zi si ultima din aceasta cura de slabire: supa de nelipsit, mazare, legume, orez fiert si putin condimentat, mazare, legume, multe lichide si suc de legume sau fructe.

Tineti cont ca orice tip de cura de slabire ati urma, nu este recomandat sa reveniti la vechea alimentatie in mod spontan, daca nu doriti sa reveniti la greutatea initiala! Deci perseverati si dupa ce incercati aceasta cura de slabire astept pareri, rezultate sau alte sugestii pentru imbunatatirea acestui regim.

Login/Register access is temporary disabled