De ce ne ingrasam si mancam asa de mult?

Poate ca va intrebati de ce ne ingrasam si de ce nu putem arata bine tot timpul. Raspunsul s-ar putea sa va surprinda, insa pe masura ce veti descoperi adevarul o sa realizati ca de fapt este atat de usor si de economic pentru a ne mentine in forma si sa fim sanatosi.

Problema majora este legata de faptul ca noi nu ne hranim, ci doar mancam! Mancand alimente cu valoare nutritionala scazuta nu facem nimic altceva decat sa ne infometam. Desi ingurgitam multa mancare care ne potoleste foamea, din pacate nu ne hraneste si nici nu furnizeaza organismului suficienti nutrienti necesari deoarece procentul de minerale, vitamine si proteine ce poate fi absorbit din alimentele existente pe piata este foarte mic.

Ce ne ingrasa asa de mult?

In schimb procentul de carbohidrati, zahar, sare, conservanti, aditivi si vitamine artificiale este IMENS. Propriu-zis, alegand sa mancam mancare procesata nu facem altceva decat sa ne INGRASAM si sa ne imbolnavim, eventual. Corpul nostru este infometat, ne cere mai multa mancare, iar atunci cand ii dam va alege sa depuna carbohidratii sub forma de grasime pentru a avea o rezerva de energie.

Cu cat consumam mai multa mancare proasta cu atat vom fi mai grasi si INFOMETATI. Stomacul nostru se va mari din cauza volumului mare de alimente ingerate, grasimea se va pune in special in zona burtii si din cauza deficientelor nutritionale de proteine, vitamine si minerale naturale vom capata diferite boli.

Ce putem sa mancam ca sa ne HRANIM cu adevarat?

Acum urmeaza partea care te va elibera din capcana infometarii si iti va arata ca poti manca mult mai putin si totusi sa te simti satul. Adevarul este ca o hrana naturala iti va furniza un procent mult mai mare de nutrienti intr-o cantitate mai mica. Astfel, stomacul tau isi va reduce dimensiunile si implicit vei consuma din ce in ce mai putina mancare pana cand, eventual, vei ajunge intr-un punct in care vei manca portii mici, de maxim 3 ori pe zi si te vei simti bine, satul, iar grasimea nu se va mai depune.

Consumand alimente din surse naturale, cu multe proteine, carbohidrati si grasimi bune, asa cum sunt si oualele de prepelita, vei furniza organismului cele necesare, el nemaifiind nevoit sa stocheze energie sub forma de grasime in zonele in care ai dori sa nu fie. De asemenea, senzatia de oboseala si greutate va disparea, te vei simti mai energic si mai activ.

Alimentele bune sunt in general toate legumele, leguminoasele si fructele in stare naturala. De asemenea carnea neprajita tare, oualele crude sau fierte si semintele crude iti ofera necesarul de proteine, carbohidrati si grasimi, pe langa vitaminele usor de absorbit.

O dieta echilibrata este alcatuita in general din 40% carbohidrati, 40% proteine si 20% grasimi. Daca sursele de hrana sunt naturale si proaspete atunci automat vei beneficia si de vitaminele + mineralele necesare corpului tau.

Un alt lucru important este sa nu faci excese alimentare, consumand zilnic in cantitati mari, uneori chiar de mai multe ori pe zi acelasi aliment. Este foarte important sa ai o dieta variata, combinand legumele cu proteinele si grasimile, iar carbohidratii existenti in leguminoase si seminte ii poti asocia de asemenea cu o salata. Preferabil este sa consumi la inceputul zilei majoritatea carbohidratilor impreuna cu un procent de 20% de proteine, la pranz restul de 20% de proteine si carbohidrati. La cina este foarte bine sa consumati o salata de legume si leguminoase pentru o digestie usoara pe timpul noptii.

Ai mare grija sa nu cazi si tu in capcana infometarii. Fii atent la ce mananci si cat mananci, iar daca observi ca mananci prea multe alimente procesate: biscuiti, ciocolata, sosuri, chipsuri, sucuri, pate, produse de patiserie, covrigi, mezeluri s.a.m.d. atunci este timpul sa iti schimbi alimentatia. Vei economisi mancand mai putin si vei fi mai sanatos hranindu-te mai bine.

Login/Register access is temporary disabled